systemshutdown.blogg.se

Frustrerad ilska.

Publicerad 2015-12-07 19:11:00 i Allmänt,

Vet fan inte vad som är fel just nu, 
men allting är bara så jävla jobbigt.

Alla jävla känslor kaosar omlott med 
varandra. Och helt ärligt så orkar jag 
inte med att känna såhär. Det blir så 
himla påfrestande att känna allt på en gång.



Snälla, kan det inte bara sluta?! 
Jag ska ju iallafall överleva detta året ut.
Men fortsätter det såhär så kanske det 
inte längre är en plan att överleva året ut.


Vill bara självskada för att ta bort lite av ilskan
som gror inombords. Men, samtidigt vill jag inte..
för att det är så himla jobbigt att hålla på och dölja
de där jävla patetiska såren. 


Alltså, vad fan ska jag göra? Hur länge till ska det vara såhär.. för jag vet inte riktigt hur jag ska hantera det på egen hand. Och mitt boendestöd är inte direkt det samma som förr. Mer frånvaro av henne än innan. Nu är det inte bara mitt fel, då jag förr ignorerat att någon kommit och plingat på. Nu hör hon knappt av sig längre, eller kommer. Sedan känner jag väl att inläggning inte skulle göra mig någonting positivt just nu så, vad ska jag GÖRA?! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela