systemshutdown.blogg.se

emptyness.darkness.whatever

Publicerad 2016-02-29 04:05:25 i

Vad fan är det som händer med mig?
Varför känns det som att jag inte är jag längre?

Jag är så förbannat trött, inte fysiskt trött.
Utan psykiskt trött på allt. När jag borde vara tacksam över att jag har ett eget boende, klarar mig ensam. Har en betydelsefull vän.
Och flera som faktiskt bryr sig om mig.

VARFÖR är det så förbannat svårt att leva?
Varför är det så svårt att hitta motivationen?

Jag har min dotter.
Min skatt.

Det är vad hon brukade vara..
Men nu? Hur kan jag känna att
Känslorna är avklippta, borta.

Mina sinnessjuka tankar.
Jag vill bli kvitt dom, men hur?
Kommer det någonsin förändras?

Kommer livsviljan återkomma?

Jag
har
fått
nog.

There is no Joy in my life anymore.
N O T H I N G - B U T - E M P T Y N E S S.

Låt mig bara få dö.
Låt mig bara få bli fri.
Låt någon annan få ett liv

[ Det är så jävla tufft just nu 💩 ]

Fml 😧🔫

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela