systemshutdown.blogg.se

S ö m n l ö s .

Publicerad 2016-01-20 05:16:44 i Allmänt,

Alldeles för många tankar höll igång mig i natt, 
till en punkt då jag tänkte : FUCK IT. Jag går upp då.
Wich i did. 2 timmar senare. Då gav jag upp och gav in,
för hjärnan och tankarna - och suget efter ett par koppar kaffe.

Så nu sitter jag här, i mjukisbyxor och stickad tröja.
Lyssnar på musik och njuter av en varm kopp kaffe.
Försöker att ta död på tankarna kring idag. 

Idag blir det möte på socialkontoret.

Jag ska ha ett möte ang. mina "resurser" via socialpsykiatrin.
Så då ska vi diskutera hurvida jag tycker det har varit, om jag
vill ha fortsatt insats från soc-psyk osv. Men jag har hamnat i
ett tillstånd där allt känns : F U C K . I T ! Och jag kan inte riktigt
säga att ha ett sånt här möte idag inte är optimalt p.g.a mitt 
sinnestillstånd. 

Jag är så jävla ambivalent.
Kring det mesta i mitt liv. 
Ska jag? Ska jag inte? 
Det är mitt motto ATM.


Det går fan inte leva på det sättet heller.
Och det är jag fullt medveten om. Men 
samtidigt känner jag att jag förtjänar att
gotta i detta pissiga mående. Ärligt. Förtjänar.
JAG FÖRTJÄNAR ATT MÅ BAJS OSV. 

Jag har sinnessjuka drömmar "mardrömmar". 
Jag tänker helt rubbade saker. RUBBADE SAKER.
Och ibland är det som om saker jag säger/gör inte
är direkt något som är "jag". Att jag liksom inte känner
igen dessa "sätt att tänka" eller "uttryck" eller "känslor".
Dom känns helt - som om det vore någon annan inom mig.

Haha. Ptja, det är väl en piss i missisippi vad som pågår just nu. 
Nåja, jag bör inte klaga. Det finns de som har det värre. Jag ska
bara vara tyst och vara tacksam för att jag har ett tak över huvudet.
Ja precis så, det är vad jag ska vara tacksam över. Over 'N out. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela