systemshutdown.blogg.se

sinnessjuka mardrömmar.

Publicerad 2016-01-05 06:29:55 i

Gårdagen var fullspäckad med saker.
Var redigt trött när jag kom hem vid 19.
 Deckade redan vid 20 typ. Sedan vaknade jag med "utvilad" känsla vid 23.30...eehh?

Somna dock om ganska fort, för klockan skulle ringa vid 06.00. Znoozade till 06.10. 


Nu sitter jag och njuter av en kopp kaffe och lyssnar på musik. 

Men,  alltså jag hade en så verklighetstrogen dröm. Jag drömde att jag tog en överdos.... allt kändes så VERKLIGT. Haha, nåja.. 


Idag är det dags för ett jobbigt möte, vilket känns sådär. "Dommen" kanske halvt kommer idag, jag bara hoppas att det inte blir för påtagligt. Uff. Nåja, uppdaterar senare kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela