systemshutdown.blogg.se

Vet inte vart jag är påväg..

Publicerad 2016-01-11 19:00:56 i Allmänt,

Men vägen jag går är inte alls en bra väg att gå. 
Fastän jag vet om det, så bryr jag mig inte direkt.
Känner att det mesta är hopplöst och vet inte varför
jag finns kvar. Kanske är det någonting djupt där inne
som får mig att stanna kvar - men ändå önskar jag så
gärna att jag faktiskt kan ta det sista steget. 

Men det är fel, så fel - och jag vet. 
Men jag kan inte rå för att allt bara tar emot. 
Att livsgnistan tyner och lusten försvinner totalt. 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2016-01-11 22:13:02

Fina du, hitta några vackra blommor på vägen, gör vägen vackrare. Gör det bättre. Hitta det som gör att du stannar kvar, leta. Kämpa, du kan. Jag vet det!

Svar: Vet att jag borde det, men om jag vill - det är en helt annan sak jag bör ta reda på inom det närmsta innan jag går under totalt. Men TACK för din kommentar. <3
Miss Shutdown

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela